fredag 1 juni 2012

Österrike resan (Dag 1)

04.50 hämtade taxin mig i Stockholm och det var lång kö till säkerhetskontrollen, men det gick bra och flyger gick 06.45 (5 minuter försenat) och landade 10 minuter innan utsatt tid. På flygplatsen stod de med skyltar märkt "Austrian Wine" och jag blev körd till hotellet där incheckningen gick fort och jag fick en liten väska.

Vad var det i väskan? Kan man se på filmen nedan. I afton är det stort invigningsparty med kanske 500-600 personer inbjudna och jag återkommer under hela min vinresa på bloggen.

Glöm inte att beställa vin innan tisdagen den 5 juni klockan 23.59 och det är jag som packar varorna denna gång på vårt varulager i Gols. http://www.handlavin.se



Det blev slips i afton och av en viktig anledning så blev det tax-slipsen!





Lite bilder ifrån afton på en Heurigen vid namn Fuhrgassl-Huber där Austrian Wine arrangerade en "Get together"







Med vänliga hälsningar


Peder Molin
Handlavin.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar